حفظ جمهوری اسلامی ایران مهمترین دفاع است

خسروی اسفزار با تأکید بر اینکه حفظ جمهوری اسلامی ایران مهمترین دفاع است، گفت: دفاع همچنان باقیست اما شکل آن تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» شامگاه (۳۰ شهریور) در مسجد امام صادق بیرجند(ع) بیرجند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نمایندگان مجلس پل ارتباطی مردم و مسئولان شهر، استان و کشور  هستند و تا جایی که بتواند مطالبه های مردم را پیگیری می کند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گستردگی حوزه انتخابیه و روستاهای مختلف، افزود: گاهی مردم وظایف نمایندگان را با وظایف مسئولان اجرایی اشتباه می گیرند در حالی که بودجه و کارهای اجرایی بر عهده دولت است.

 

وی بیان اینکه بر اساس ایات قرآنی اگر دفاع نبود فساد زمین را فرا می گرفت، گفت: اگر مدافعان حرم نبود فساد گروه های داعش زمین را فرا می گرفت و با کشتار و جنایت های خود به هیچ کسی رحم نمی کردند.

 

خسروی اسفزار با قدردانی از خانواده های شهدا و ایثارگران که نعمت امنیت را به مردم ایران اسلامی دادند، بیان کرد: مهمترین دلیل پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ناکام گذاشتن دشمن در رسیدن به اهدافشان بود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز اثر انقلاب اسلامی در دنیا قابل مشاهده است و هیچ کسی نتوانسته جلوی گسترش آن را در جهان بگیرد.

 

وی با بیان اینکه بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم دفاع مقدس، دفاع همچنان باقیست اما شکل آن تغییر کرده است، تصریح کرد: امروز اثر دفاع مقدس ماندگاری ۴۲ ساله انقلاب اسلامی است و امیدواریم زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) شود.

 

خسروی اسفزار با تأکید بر اینکه حفظ جمهوری اسلامی ایران مهمترین دفاع است بیان کرد: گاهی برخی افراد می خواهد ندانم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌ها را به بهانه تحریم به خورد ما بدهند اما شما در همین مدت کوتاه تغییر دولت قدیم و جدید نمونه مدیریت‌ها را مشاهده کردید.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بین مدیریت خانه‌نشینی و مدیریت میدانی تفاوت وجود دارد و شما دیدید که رئیس جمهور جدید از همان جمعه اول به استان ها سفر کرد و روند واکسیناسیون با افزایش واردات واکسن سرعت گرفته است.

 

وی با اشاره به سخنان دورغ بعضی در دولت گذشته مبنی بر اینکه با برجام سایه جنگ را از کشور دور کردند، گفت: سایه جنگ را حضور گسترده مردم در صحنه دور کرد نه برجام.

 

خسروی اسفزار به اهمیت عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای اشاره کرد و افزود: امروز دفاع همچنان باقیست و دولت جدید می خواهند مردم را امیدوار کند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات فرهنگیان و وزارت آموزش و پروش چندین ساله است، تصریح کرد: شورای عالی آموزش و پرورش ۱۰ سال برگزار نشده است اما دیروز پس از این همه سال برای اولین بار آیت الله رئیسی این جلسه مهم را تشکیل داد.

 

وی بیان کرد: شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور که ریاست آن بر عهده رئیس جمهور است ۸ سال برگزار نشده است پس با این شرایط چه کسی می خواست مشکلات را برطرف کند؟

 

خسروی اسفزار  در ادامه با اشاره به تداوم دفاع مقدس، افزود: امروز مصداق دفاع این است که هر کسی با هر گرایش فکری نباید امید را در مردم به ناامیدی تبدیل کند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دفاع از سلامت مردم یکی دیگر از مصادیق دفاع است و در این راستا باید مسئولان و مردم به وظایف خود عمل کنند و همه تزریق واکسن کرونا را انجام دهند.

 

وی به انتشار کلیپ مشکل پیرزن روستایی به نام فاطمه نوروزی در فضای مجازی استان اشاره کرد و گفت: یک مصداق دفاع عدم گسترش مطالب غیرواقعی و دروغ در فضای مجازی است نباید تا از مطلبی مطمئن نیستییم منتشر کنیم.

 

 

کد خبر 1097168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha