اگر فرهنگ دفاع مقدس همیشه زنده بماند دشمن فکر طمع به کشور را نخواهد داشت

بیکی گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس، همیشه زنده بماند دشمن فکر طمع به خاک کشور را نخواهد داشت و نشاط معنوی در جامعه پایدار می شود.

«مهدی بیکی» به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دفاع مقدس، حقیقتا دفاعی مقدس و دفاعی در برابر هجوم دشمن به خاک و ناموس کشور اسلامی ایران بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه هر ایرانی و هر انسان آزاده که فکر و قلبش برای دفاع از این مملکت می تپد باید این هفته را پاس بدارد، افزود: هفته ای که خون بسیاری از جوانان این کشور در راه اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی به زمین ریخت تا مردم این کشور در نهایت راحتی و آسودگی زندگی کنند.

 

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس رشادت ها و دلاوری های رزمندگان در این هشت ساله به ثبت رسید تا تاریخ انگشت حسرت بر دهان بگیرد، هفته ای که مادران و پدران داغ دیده با افتخار فرزندان خودشان را راهی جبهه های نبرد کردند تا در پیشگاه خداوند سربلند باشند.

 

بیکی اظهارداشت: اینها همه بخش کوچکی از این حماسه بزرگ ملت ایران است که باید همواره آن را پاس داشت.

 

وی تاکید کرد: وظیفه مردم و به خصوص دستگاه های فرهنگی این است که این حماسه بزرگ را بزرگ بدانند و آن را ترویج کنند تا در تاریخ ماندگار بماند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: شک نباید کرد که پیشرفت و آرامش و امنیت کشور و مردم ایران مرهون حماسه دفاع مقدس است، آنها از همه چیز خود گذشتند تا مردم ایران آسوده خاطر باشند، آنها دست و پا و سر دادند تا ما در کنار خانواده راحت زندگی کنیم.

 

وی افزود: درود خداوند بر روان پاک شهدا هشت سال دفاع مقدس، سلام بر جانبازان و آزادگان و درود بر رزمندگان و خانواده شهدا که این حماسه و ایثار را خلق کردند.

 

بیکی گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس، همیشه زنده بماند دشمن فکر طمع به خاک کشور را نخواهد داشت و نشاط معنوی در جامعه پایدار می شود.

 

 

کد خبر 1097197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha