ضعف در قانون امر به معروف و نهی از منکر

سردار قاسمی با بیان اینکه ضعف بسیاری در قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، گفت: دشمن با همه قوا به میدان آمده است تا ارکان نظام جمهوری اسلامی را به هم بریزد و برای مقابله با این هجمه ها باید بخش های فرهنگی را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (31 شهریور) در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون بیرجند اظهار داشت: اساس و مبنای اسلام بر امر به معروف و نهی از منکر پایه گذاری شده است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از شئونات رهبری در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

 

وی با اشاره به بحث تشکیل گروه های مطالبه گر و طلایه داران امر به معروف بیان کرد: گروه های مطالبه گری بیشترین نقش را در اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر دارند و این قانون در سال 94 به تصویب رسید و 19 دستگاه اجرایی عضو شورای امر به معروف هستند.

 

سردار قاسمی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیشتر به کارهای زیربنایی و تشکیل طلایه داران پرداخته است و در صحنه های میدانی حضور فعالی نداشته است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک واجب فراموش شده است، افزود: این تکلیف بر روی زمین مانده است و متاسفانه این 2 فریضه در جامعه پررنگ دیده نمی شود.

 

وی با اشاره به اینکه ضعف بسیاری در قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، گفت: دشمن با همه قوا به میدان آمده است تا ارکان نظام جمهوری اسلامی را به هم بریزد و باید برای مقابله با این هجمه ها بخش فرهنگی را تقویت کنیم و باید اصلاحاتی در این قانون صورت گیرد.

 

سردار قاسمی در پایان بیان کرد: اولویت کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداختن به موضوعات فرهنگی است.

 

 

کد خبر 1097291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha