دفاع مقدس تابلویی زیبا از اتحاد  اقوام ومذاهب مختلف یک‌دل و یکپارچه کنارهم قرار داد

یوسفی گفت: دفاع مقدس تابلویی زیبا از اتحاد اقوام ومذاهب مختلف یک‌دل و یکپارچه کنارهم قرار داد به طوری که این اتحاد و انسجام با رشادت‌های بی‌نظیر خود در جنگ تحمیلی حیرت جهانیان را برانگیخت وجهانیان در مقابل این اتحاد، سر تعظیم فرود آوردند.

رستگاریوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دوران دفاع مقدس برای ملت و کشور ما یک سرمایه و گنج بی‌بدیل و عظیمی است که تمامی لحظه‌های آن درس‌آموز و عزت‌بخش است .

 

فرماندار شهرستان جوانرود افزود:جنگ تحمیلی ،جنگ دنیای کفر با ملت و کشورایران اسلامی بود که دراین جنگ نابرابر  درحالی که انقلاب اسلامی نوپا و آمادگی نظامی چندانی نداشت با رهبری های امام راحل (ره) و مقاومت رزمندگان اسلام درس فراموش نشدنی به رژیم بعث و استکبارجهانی دادند.

 

وی خاطر نشان کرد: اقلیت های دینی همواره  و در برهه های مختلف نقش برجسته ای در دفاع از ارزش ها و آرمان های کشور ایفا کرده اند؛ چه در دوران جنگ و چه در دوران پیروزی انقلاب، آنها در همه صحنه ها به خوبی درخشیده و وفاداری خود به وطن را به زیباترین شکل به نمایش گذاشته اند.

 

 یوسفی با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع از شرافت، هویت تاریخی و باورهای الهی بود، تصریح کرد:  اگر یکدلی و همبستگی در جنگ نبود و آسیب می دیدیم، بدون تردید چیزی از هویت تاریخی و باورهای الهی مان باقی نمی ماند.

 

 

فرماندار شهرستان جوانرود با اشاره به اینکه وحدت، یکپارچکی و همدلی رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است اظهار کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با وحدت اجازه ندادند که یک وجب از خاک ایران اسلامی در اختیار دشمن قرار گیرد واگر امروز امنیت و آرامش داریم و صاحب استقلال و آزادی هستیم، مدیون رشادت های صورت گرفته ملت ایران اعم از اقوام مختلف در دفاع مقدس هستیم و باید آن را قدر بدانیم.

 

 

کد خبر 1097300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha