نکا میزبان رزمایش بزرگ  جاماندگان از اربعین حسینی

پورقربان از میزبانی نکا در رزمایش بزرگ اربعین برای جاماندگان از اربعین حسینی خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با برگزاری این رزمایش تداعی گر اربعین حسینی در شهرستان باشیم.

«نقی پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: شعار «حب الحسین یجمعنا» شعار محوری موکب انصارالحسین(ع) نکاست که تلاش شده است تا همه با هم در اربعین حسینی بعنوان حماسه بزرگ نقش آفرینی کنیم. 

 

مدیر موکب انصارالحسین(ع) نکا از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی در اربعین حسینی و روزهای منتهی به اربعین خبر داد و افزود: برگزاری رزمایش بزرگ اربعین از ۳۱ شهریورماه به مدت ۵ شب و برگزاری مراسم اربعین از برنامه های مهم ما در این دوره است.

 

وی خاطر نشان کرد: پیاده روی نمادین اربعین در شهرستان نکا و در چهار نقطه اجرایی می شود تا همه دلدادگان به امام حسین(ع) و اربعین حسینی این پیاده روی را تجربه کرده و در روز اربعین حسینی همگام با دلدادگان حسینی در کربلای معلا هماهنگ شوند.

 

پورقربان از میزبانی نکا در رزمایش بزرگ اربعین برای جاماندگان از اربعین حسینی به عنوان محوری ترین برنامه خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با برگزاری این رزمایش تداعی گر اربعین حسبنی در شهرستان باشیم و هر شب مداحی و سخنرانی همراه با خدمات دهی به عاشقان حسینی انجام می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های جانبی رزمایش بزرگ اربعین جاماندگان حسینی تصریح کرد: غرفه های مختلف خدمات دهی برپا شده است و خدماتی همچون خیاطی، پخت نان تبرک حسینی، غرفه های نقاشی ، برگزاری نمایشگاه و اهدای نذورات انجام می شود تا تداعی کننده کربلا و موکب داری در کربلا باشد.

 

مدیر موکب انصارالحسین(ع) نکا در ادامه با اشاره به برنامه های دیگر اربعین حسینی در نکا یادآور شد: رژه هماهنگ کامیون داران نکایی که سال های گذشته در کربلا بودند، مراسم حلیم پزان، برنامه پیاده روی و بزرگداشت اربعین از جمله این برنامه هاست.

کد خبر 1097311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha