کمک یک میلیاردی خیران و مردم نوعدوست به دانش آموزان منطقه یک ساری

ناعی از کمک یک میلیارد ریالی خیران و مردم نوعدوست به دانش آموزان منطقه یک ساری خبر داد و گفت: جشن و شور عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای نهادینه‌سازی مهارت مشارکت‌پذیری در دانش آموزان است.

«مرتضی ناعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: پایگاه های جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند سطح شهرستان در نقاط مختلف شهرستان ساری برپا شد و مردم نوع دوست هدایای خود را به افراد نیازمند اهدا کردند.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری افزود: پویش ملی شور عاطفه‌ها در راستای برگزاری رزمایش احسان حسینی با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند است که با قوت اجرایی شده است و همچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار در طول سال می توانند کمک های خود را به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اهدا کنند؛ تصریح کرد: نیکوکاران و خیران می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۴۴۲ کمک‌های خود را به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

 

ناعی ادامه داد: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان نیز آماده دریافت کمک‌های خیّران و مردم نیک‌اندیش است.

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری افزود: جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و انفاق در راستای وظیفه انسانی انجام می شود و در همین راستا آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امام جمعه ساری و نماینده ولی فقیه در استان مازندران و همچنین رضایی فرماندار ساری با حضور در پای صندوق کمک های جشن و شور عاطفه ها، کمک های نقدی خود را برای کمک به نیازمندان در صندوق انداختند.

 

ناعی از کمک یک میلیارد ریالی خیران و مردم نوعدوست به دانش آموزان منطقه یک ساری در جشن و شور عاطفه های امسال خبر داد و یادآور شد: جشن و شور عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای نهادینه‌سازی مهارت مشارکت‌پذیری در دانش آموزان است و این کمک ها در سطح مراکز نیکوکاری همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1097342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha