فراخوان طراحی اِلمان‌ میدان مرزبانی آستارا منتشر شد

قاسمی از منتشر شدن فراخوان طراحی اِلمان‌ میدان مرزبانی شهر آستارا خبر داد.

سرهنگ«هادی قاسمی» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مرز، جایگاه مهمی دارد و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند، مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است، می‌توان متوجه اهمیت جایگاه مرز و مسئولیت مرزبانان شد.

 

فرمانده هنگ مرزی آستارا به ارزش و مقام مرزبان و مرزداری در دین اسلام اشاره کرد و افزود: مرزنشینان در حقیقت مرزبانان واقعی کشور به حساب می‌آیند و این افتخار و نعمت بزرگی است که پاسداری از مرزهای کشور به مرزبانان و مرزنشینان تعلق گرفته است.

 

وی از منتشر شدن فراخوان طراحی اِلمان‌ میدان مرزبانی شهر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: از شهروندان خوش‌ذوق و هنرمندان دعوت به عمل می‌آید نسبت به طراحی و ارسال ایده‌های خود ما در جهت ساخت نمادهای زیبا و درشان شهرستان مرزی بندر آستارا یاری دهند.

 

سرهنگ قاسمی ۳۰ مهرماه را آخرین مهلت ارسال طرح‌ها و ایده‌ها برای المان میدان مرزبانی اعلام کرد و گفت: به نفراتی که آثار برتر ارائه داده باشند جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

 

فرمانده هنگ مرزی آستارا خاطرنشان‌کرد: شهروندان خوش‌ذوق و هنرمندان باید آثار خود را به دبیرخانه به نشانی آستارا- خیابان فارابی- روبروی پارک ملی- معاونت عملیات و امور مرزی تحویل دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۰۲۹۹۴۸۶ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 1097375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha