راه اندازی دفتر کانون مداحان شیراز در حرم حضرت شاهچراغ (ع) مایه افتخار است

حجت الاسلام کلانتری گفت: راه اندازی دفتر کانون مداحان شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مایه افتخار است و مداحان نقشه راه و چراغ هدایت ذاکرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، امروز (چهارشنبه 31 شهریور) در دیدار با اعضای کانون مداحان شیراز گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری مداحان نقشه راه و چراغ هدایت ذاکرین هستند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) افزود: راه اندازی دفتر کانون مداحان شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مایه افتخار است افزایش فعالیت های این کانون و حضور پر رنگ تر مداحان در مراسم این بارگاه منور موجب گسترش همکاری های مشترک خواهد شد.

وی اضافه کرد: شناسایی و بهره مندی از مداحان جوان شیراز در مراسم حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) فرصت استفاده از چهره های جدید در عرصه ستایشگری اهل بیت (ع) را به عنواین یکی از سیاست های آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) فراهم می کند.

«سعید خائف پناه»، رئیس کانون مداحان شیراز نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد یکسال اخیر این کانون گفت:حمایت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) از ذاکرین شهر شیراز مطالبه جامعه مداحی شیراز است و کانون مداحان شیراز آمادگی تعامل حداکثری برای حضور ذاکرین اهل بیت (ع) در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) را دارد.

کد خبر 1097397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha