بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام در گرامیداشت هفته دفاع مقدس

شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام با صدور بیانیه ای با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یاد آور غیوری مردان و شیر زنان ایران اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این  بیانیه به شرح زیر است:


هفته دفاع مقدس، یادآور پایداری مردان نستوهی است كه با اتكاء الهی و پشتوانه زعامت پیامبر گونه معمار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین ملتی بزرگ نام خود را بر تارك هستی به ثبت رسانید.


هشت سال جنگ تحمیلی با دشمنانی كه تمام جهاد خود را صرف آن نمود تا بتواند مردم خستگـی ناپذیر را به زانو درآورده و بر خیال خام خود آنها را وادار به تسلیم كند، اما حسرت این اندیشه پلید برای همیشه بر سینه آلوده به زنگار كینه و پلیدی شان نشست.


دوران دفاع مقدس یاد آور غیوری مردان و شیر زنان ایران اسلامی است كه با تربیت فرزندانی از جنس حماسه و ایثار در راه اعتلای آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی جان خود را فدا كرده و آرامش، امنیت، سربلندی، پیشرفت وسر افرازی را برای جامعه امروز به ارمغان بگذارند.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن نكوداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، چهل و یکمین سالروز آغاز دوران دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم مرزدار استان همیشه در صحنه و غیور ایلام تبریک عرض می نماید.

 

 روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام

کد خبر 1097423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha