لزوم نقش آفرینی مردم در دفاع مقدس نوین برای محرومیت زدایی

سردار زهرایی گفت: در دفاع مقدس نوین که جنگ اقتصادی و مبارزه با فقر است، باید همگان با هرتوان و مهارتی برای محرومیت زدایی نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار سرتیپ دوم «محمد زهرایی» عصر امروز (۳۱ شهریور) در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام شهر بیرجند اظهار کرد: همچون جوانانی که در دوران دفاع مقدس با هر مهارتی در جبهه برای دفاع از کشور حضور یافتند و در عصر کنونی نیز در سوریه راه حق را پیدا کرده و عاقبت بخیر شدند، امروز ما نیز می توانیم در دفاع مقدس نوین که جنگ اقتصادی و مبارزه با فقر است، شرکت کنیم و با هر توان و مهارتی در هر سطحی که داریم محرومیت زدایی کنیم.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور در ادامه با اشاره به احداث مسکن محرومان در طرح جامع محرومیت‌زدایی مردم پایه، گفت: از یک میلیون واحد مسکونی که دولت سیزدهم به مردم قول داده ۱۰۰ هزار مسکن را بسیج احداث خواهد کرد.

 

سردار زهرایی به فعالیت ستاد احیاء قنوات اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا با وزیر جهاد کشاورزی در حال هماهنگی هستیم تا طرح از آبخیز تا جالیز و احیاء قنوات بر عهده بسیج سازندگی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغالزایی، تصریح کرد: امسال این تسهیلات از محل تبصره ۱۶ بودجه برای ایجاد کارگاه‌های اشتغالزای کوچک و مناطق محروم پرداخت می شود.

 

 

 

کد خبر 1097490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha