اختصاص ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زنجان

به گفته پیری، در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ارائه می‌شود تا در حوزه اشتغالزایی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی از سال 79 و با فرمان مقام معظم رهبری گفت: این مجموعه در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی ورود یافته و تا کنون فعالیت‌های متعددی را انجام داده است.

 

فرشاد پیری با بیان اینکه در حال حاضر 60 پروژه آبرسانی از سوی بسیج سازندگی در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی در هشت عرصه ۳۰۰ برنامه را اجرایی می‌کند و تا کنون ۲۳۷ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها و 47 میلیارد تومان برای پروژه‌های اقتصادی مقاومتی در قالب تسهیلات ارائه شده است.

 

وی با یادآوری اینکه در سال جاری 30 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ارائه می‌شود تا در حوزه اشتغالزایی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هزینه شود، افزود: امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی و مشاغل خانگی خرد به عموم مردم ارائه می‌شود.

 

به گفته پیری، در چند سال گذشته تسهیلات 60 میلیارد تومانی برای اجرای 2 هزار پروژه بسیج سازندگی اختصاص یافت.

 

وی به وجود 513 صندوق قرض الحسنه در مناطق شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: پس از آموزش و توانمند سازی افراد برای اجرای پروژه‌های مختلف، بازار سازی هم برای محصولات ایجاد می‌شود.

 

به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان،۲۲ هزار نفر در صندوق‌های قرض الحسنه عضو هستند و با ارائه تسهیلات 47 میلیارد تومانی برای ۵ هزار و ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

 

 

کد خبر 1097597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha