تمامی جامعه هدف در البرز تا پایان مهر واکسینه می شوند

فتحی با اشاره به اهمیت تسریع در زمان واکسیناسیون گفت: تمامی جامعه هدف در البرز تا پایان مهر واکسینه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران در خصوص روند جریان واکسیناسیون در البرز گفت: انتظار می رود به زودی تمام جمعیت هدف استان البرز تا پایان مهرماه سال جاری واکسن دریافت کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: یکی از برنامه های اساسی و مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی استان البرز واکسیناسیون گروه های هدف است.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقررات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: طی 5 موجو بیماری کرونا روزانه در مرحله نخست حدود 504 بیمار، مرحله دون 700 بیمار، مرحله سوم 880 بیمار، مرحله چهارم900 بیمار و در نهایت در مرحله پنجم نیز بیشترین نفرات بستری در طول روز به یک هزار و 430 نفر رسید.

 

وی اظهار کرد: مدافعان سلامت، نیروهای بسیج و سپاه همچنین دیگر نهادها و دستگاه های مرتبط در این جریان همکاری و همیاری ویژه ای داشتند.

 

فتحی ادامه داد: از نخستین زمان شیوع بیماری کرونا تا به امروز 840 هزار تست پی سی آر در بخش بهداشت انجام شده است و هفتاد هزار بیمار خدمات درمانی دریافت کرده اند.

 

وی بیان کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از جمله طرح های قابل نظر در جریان کنترل بیماری در استان البرز بود که با قوت در مناطق کم برخوردار اجرا شد و شاهد دستاوردهای موثری در این خصوص بودیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: انتظار می رود با برنامه ریزی انجام شده تمام مردم البرز تا پایان سال جاری واکسینه شوند.

 

 

کد خبر 1097639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha