رصد ویژه بازار نوشت افزار خراسان جنوبی در آستانه بازگشایی مدارس

حجت الاسلام حمیدی گفت: بازار نوشت افزارها با آغاز بازگشایی مدارس به‌ صورت حضوری از آبان ماه به صورت ویژه رصد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» امروز(۱ مهر) در شورای قضایی استان خراسان جنوبی با اشاره به بازگشایی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: بازار نوشت افزارها با شروع کلاس های تحصیلی به صورت حضوری در آبان ماه سال جاری به صورت ویژه رصد خواهد شد.

 


رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه مدارس و مراکز آموزشی غیر انتفاعی در بحث شهریه‌ها زیر ذره بین این رصدهای نظارتی قرار خواهند داشت، ادامه داد: مسائل بهداشتی از دیگر مصادیق این رصدها خواهند بود تا برای والدین جایی نگرانی وجود نداشته باشد.

 


وی همچنین از نظارت بر املاک ضبط شده خبر داد و گفت: گلایه ای در این زمینه وجود دارد که رسیدگی دیرهنگام به پرونده ها سبب متضرر شدن اموال بیت المال می شود که فرایند رسیدگی زودتر انجام خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه بازار میوه استان هم نیازمند رسیدگی نامحسوس است، تصریح کرد: گاهی دیده می شود قیمت حساب شده با مردم با قیمت درج شده روی کالا متفاوت است.

 

وی به حضور قضات در زندان های استان و گفتگو و بررسی مشکلات ۸۰۰ مددجو زندانی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ۶۰ زندانی در این دیدارها آزاد شدند و تا چند روز آینده شاهد آزادی زندانیان تا ۱۰۰ نفر هم خواهیم بود.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله دوم حضور قضات استان در زندان و دیدار چهره به چهره با مددجویان برای بررسی مشکلات آنان در دهه فجر امسال انجام خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1097695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha