وزیر جهاد کشاورزی به شهدای گمنام ایلام ادای احترام کرد

وزیر جهاد کشاورزیدر بدو ورود به استان ایلام به همراه جمعی از مسئولان و هیئت همراه با حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضای شهر ایلام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، ظهر پنجشنبه «سید جواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ایلام با قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشت.

 

بازدید از طرح‌های آبخیزداری در تنگه ارغوان شهر ایلام، بازدید از سد چناره در تنگ قیر شهرستان چرداول، بازدید از باغات منطقه فرخینوند هلیلان، بازدید از ایستگاه پمپاژ داجیوند این شهرستان و همچنین بازدید از مجتمع شهرک‌های گلخانه‌ای کوثر در روستای شیراوند از جمله برنامه‌های سفر امروز وزیر جهاد کشاورزی به استان ایلام است.

 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه فردا به استان ایلام سفر می‌کند.

 

در این سفر وزرای دولت سیزدهم، دکتر بهرام عین اللهی (بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)،  دکتر سیدجواد ساداتی نژاد (جهاد کشاورزی)،  دکتر سیدرضا فاطمی امین (صنعت ،معدن و تجارت)،  دکتر احمد وحیدی (کشور)،  مهندس سید عزت الله ضرغامی (میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)،  مهندس جواد اوجی (نفت)، مهندس علی اکبر محرابیان (نیرو)، در این سفر رییس جمهور را همراهی می کنند.

کد خبر 1097719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha