دفاع مقدس، دوران بالندگی یک ملت باورمند است

سردار غیب پرور گفت: دفاع مقدس نه تنها دوران بالندگی یک ملت است بلکه دوران بالندگی یک باور و اعتقاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، سردار «غلامحسین غیب پرور»، امروز (پنجشنبه ۱ مهرماه) در آیین گرامی‌داشت شهدای گمنام «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس نه تنها دوران بالندگی یک ملت است بلکه دوران بالندگی یک باور و اعتقاد است چرا که دفاع جانانه ما رزمندگانش فقط شهروندان ایرانی نبودند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در قرار گاه «امام علی (ع)»، افزود: اوایل سال ۶۳ بود سه نفر از فرانسه در جبهه آماده بودند یک نفر از این ها که اسمش را به مهدی تغییر داده به بود و بیش از ۲ هزار شهید افغانستانی نشان می‌دهد که دفاع هشت ساله ما دفاع از ارزش‌های اعتقادی بود، دفاع اگر از خاک هم شد، خاک و سرزمین یک پوسته بود جوهره این دفاع، دفاع از اسلام عزیز بود.


وی با اشاره به اینکه مردمانی که امام را یاری کردند دفاع از یک اعتقاد و باور است، عنوان کرد: باوری که تلنگر به انسانیت امروز زده که حقیر  نیستیم و می توانیم در پناه دین خدا مستقل زندگی کنیم.

 

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه دشمنان عالم پیام امام را بر نتابیدند و صف در صف در مقابل ما ایستادند، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس جنگ‌ پول مرتجعین منطقه و سران کشورهای عرب که باعث سرافکندگی جهان عرب شدند در مقابل مردمانی مظلوم بود، یک امام یک سکاندار و پشت سرشان جمعیتی که دلداده اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود.

 

وی با اشاره به اینکه لشکر مقدس المهدی از آغازین روزهای دفاع مقدس از شهرستان‌هایی که این لشکر را حمایت می‌کردند آمدند و این جبهه مظلوم را نصرت کردند، گفت: اوایل مهمات و سلاح نداشتیم، ما در اوج محرومیت جنگیدیم دنیا به ما چیزی نمی‌داد، فیلم‌های دفاع مقدس روزهای خوش را نشان می‌دهند زمانی تانکر آب نبود.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در قرار گاه «امام علی (ع)» تصریح کرد: هشت سال گذشت بیش از ۲۰۰ هزار شهید با میانگین سنی  ۲۱ سال، بعد از قرن ها یک ملت قیام کردند که یک حکومت دینی برپا کنند مسلما حامیان کفر و از جمله آمریکا این انقلاب را نمی‌پذیرفتند.

 

وی گفت: خدا کند از قطار انقلاب پیاده نشویم، البته نشده‌ایم و دلیل آن شهدای مدافع حرم ما هستند بعضی ها می‌گفتند بساط جهاد جمع شده است.

 

به گزارش شبستان، در ادامه این مراسم از کتاب «بی ادعا» خاطرات شفاهی سردار «جواد ناطقی» رونمایی شد.

کد خبر 1097720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha