تقدیر معاون وزیر صمت از حمایت های تولیدی امام جمعه موقت ورامین

معاون وزیر صمت از حمایت های تولیدی امام جمعه موقت ورامین در قالب پنجشنبه های تولید تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز طی بازدید رسولیان معاون وزیر صمت از شهرک های سالاریه و چرمشهر ورامین از خدمات و حمایت های حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین از بخش تولید تقدیر بعمل آمد.
علی رسولیان معاون وزیرصمت و  رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تشکر از راه اندازی و ابداع پنجشنبه های تولید در ورامین و الگودهی آن به استان های دیگر گفت: ورامینی ها همانگونه که در 15خرداد سال 42 به ندای رهبر خود لبیک گفتند و جان خود را در راه دفاع از مرجعیت دادند اکنون هم به مهمترین خواسته رهبر عزیزمان یعنی حمایت از تولید داخل نیز جزو اولین ها بودند که وارد میدان شدند و هم اکنون شاهد هستیم که تولید در ورامین جان دوباره ای گرفته است.
وی افزود: مشکلات شهرک های صنعتی شهرستان ورامین را آگاه هستیم و امیدواریم با دستورات لازم در وزارتخانه های مربوطه این مشکلات به حداقل ممکن برسد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین با تشکر از حضور معاون وزیر صمت در ورامین گفت: هدف ما از این تلاش ها قدم برداشتن برای حرکت رو به جلو است و وقتی دیده شده رهبری معظم دغدغه حمایت از تولید دارند سعی کردیم با حضور مستقیم در میان تولید کنندگان که در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند قدمی هر چند کوچک در راه حل مشکلاتشان برداریم.
وی در خصوص مشکلات شهرک های صنعتی ورامین اظهار داشت: مشکلات شهرک های صنعتی چرمشهر و سالاریه بزرگ نیست و قابل حل است و فقط نیازمند دیده شدن این مشکلات است.
حجت الاسلام محمودی افزود: شهرک صنعتی سالاریه جای رشد فراوان دارد، و ما درخواست داریم در خصوص راه اندازی پایانه صادرات که  نیاز جدی شهرک های صنعتی ورامین است راه حلی اندیشیده گردد.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ظرفیت های بالای تولید در ورامین گفت: نگاه ها به شهرک های صنعتی سالاریه، چرمشهر  و خیرآباد ورامین باید ملی شود و مشکلات این شهرک ها توسط خود تولیدکننگان و شرکت شهرک های صنعتی پیگیری و مطالبه جدی شود.
لازم به ذکر است، طی این جلسه با اهدای لوح تقدیر توسط مهندس رسولیان معاون وزیر صمت از پیگیری های امام جمعه موقت ورامین تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1097732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha