دیدار معاون رئیس‌جمهور با مدال‌آور پارالمپیک توکیو

خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده امروز با هاشمیه متقیان مدال‌آور خوزستانی در پارالمپیک توکیو دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «انسیه خزعلی» امروز (پنجشنبه 1 مهر) در دیدار با هاشمیه متقیان قهرمان پارالمپیک توکیو، با بیان اینکه تبدیل چالش به فرصت و افتخارآفرینی برای کشور چیز کمی نیست اظهار کرد: در همه جا زنان قهرمان چه در عرصه ورزش و چه دفاع مقدس داریم.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه روحیه مقاومت در بین زنان و دختران خوزستانی بسیار مشهود است تصریح کرد: این قهرمان الگوی استان است و نشان داد که محدودیت مانع موفقیت نیست.

 

وی قول پیگیری حل مشکلات مطرح شده از سوی این قهرمان را داد و با بیان اینکه امیدواریم روحیه این قهرمان ورزشی در دیگر المپیکی‌ها نیز تاثیر بگذارد تا مدال‌های بیشتری کسب کنند افزود: توجه به ورزش زنان و تامین اعتبار و تجهیزات می‌تواند مسیر را برای درخشش این قشر در بخش ورزشی هموار کند.

 

«زینب پارسافخر» نیز با اشاره به اینکه مقاومت و روحیه هاشمیه متقیان می‌تواند الگویی برای دختران باشد ابراز کرد: اگر سهمیه مناسبی به خوزستان اختصاص داده شود، قطعا مدال‌آوری خوزستان چند برابر می‌شود.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه این قهرمان این گفته که «معلولیت مانع پیشرفت نمی‌شود» را عملی کرد ادامه داد: این روحیه مقاومت بین زنان خوزستانی وجود دارد.

 

همچنین «هاشمیه متقیان» با اشاره به اینکه هیچ مدالی برای من با ارزش‌تر از مدال پارالمپیک نبود عنوان کرد: در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدیم که ایشان ریز اطلاعات کاروان را داشتند و بسیار از نام‌گذاری کاروان به نام سردار سلیمانی خوشحال بودند.

 

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به جد پیگیر بهبود وضعیت شغلی و استخدام قهرمانان پارالمپیک هستند یاد آور شد: در حضور ایشان نیز موضوع برابری حقوق و استخدام ورزشکاران پارالمپیکی را مطرح کردم که وزیر ورزش هم قول حل مشکل برابری حقوق را داد.

 

کد خبر 1097734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha