شیفتگی سید مقاومت به انقلاب/ مردم لبنان را تنها نگذاریم

آیت الله حسینی اشکوری با بیان اینکه سید نصرالله پرورش یافته مکتب دینی و شیفته انقلاب اسلامی بود، گفت: سید نصرالله خود یک مکتب و الگوی برای همگان است.

آیت الله سید علی حسینی اشکوری در گفتگو به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: سید حسن نصرالله اهل دعا و نیایش بود.
 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نصرالله  با ایمان بالا و توکل به معبود الهی توانست مدیریت حزب الله به نحو شایسته انجام دهد گفت: سید نصرالله فعالیت گسترده و سنگینی طی ۳۰ سال بر دوش داشت.
 

وی با اشاره به اینکه نصرالله آرامش و استراحتی نداشت و همیشه در حال مقابله با دشمنان و اسرائیل بود، اضافه کرد: این مرد بزرگ با تکیه معنوی توانست بر عهده مسئولیت‌های سنگین بر آید.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: سید نصرالله پرورش یافته مکتب دینی است.

آیت الله اشکوری معنویت را عامل مهم استواری شخصیت ها دانست افزود: با اتکاء به معنویت مسئولان و شخصیت ها پای برنامه های خود پایبند بوده و پایدار خواهند شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سید نصرالله خود یک مکتب و الگوی برای همگان است حتی آنانی که غیر مذهبی هستند با بهره گیری از این مکتب موفق خواهند شد. ‌

وی با تاکید بر اینکه در سخنانش سید نصرالله همیشه از روایات های امام حسین (ع) و امام علی(ع) بهره می گرفت و پیرو این خط بود، گفت: سید نصرالله وابسته امام ره و مقام معظم رهبری  و همچنین شیفته انقلاب بودند.

آیت الله اشکوری اظهار کرد: دشمن اصلی انقلاب و اسلام کشورهای اروپایی از جمله آمریکا است. ‌

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پایان از همه مردم خواست در پویش کمک رسانی به کشور لبنان حضوری پررنگ داشته باشند.

کد خبر 1784187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha