احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی مطالبه اصلی مردم شهرستان بدره است

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی مطالبه اصلی مردم شهرستان بدره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «بهزاد علیزاده» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از زیرساخت های گردشگری سد سیمره اظهار کرد: ساکنان بدره برای انجام امور اداری به شهرستان های همجوار مسافرت می کنند که این موضوع باعث بروز مشکلات و صرف هزینه های مالی و زمانی برای مردم می شود.

 

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم استقرار ادارات در بدره از مشکلات مهم این شهرستان تازه تاسیس و نوپا است.             

 

وی افزود: احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان بدره که مجوز ساخت آن نیز اخذ شده از دیگر خواسته های مهم مردم این منطقه است.

 

علیزاده با گله مندی از بانک های عامل تاکید کرد: بانک ها در پرداخت تسهیلات با بخش خصوصی و سرمایه گذاران همکاری نمی کنند و ضعف در زیرساخت ها موجب دلسردی و عدم رغبت سرمایه گذاران می شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی،  گردشگری و صنایع دستی استان ایلام هم گفت: سه طرح گردشگری در پیرامون سد سیمره در دست اجرا و پیگیری است که شامل مجموعه های گردشگری و تفریحی تنگه کافرین و جاده للار و احداث پل معلق است‌.

 

«عبدالمالک شنبه زاده» افزود: مهمترین مشکل بهسازی جاده های دسترسی است که باید مورد بازنگری و تامین اعتبار قرار بگیرند.

 

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بدره هم گفت: سه ایستگاه پمپاژ آب در عقبه سد سیمره نیازمند تامین اعتبار است که با تکمیل این ایستگاه ها یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان مشروب می شود.

 

هدایت فیلی یادآور شد: ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح ها مورد نیاز است که باید با طرح موضوع در هیات دولت اعتبارات ملی برای این ایستگاه های پمپاژ در نظر گرفته شود.

کد خبر 1097788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha