ابرقدرتی آمریکا مانند کوه یخ لحظه به لحظه ذوب می شود/ اقتدار ایران اسلامی امروز مرهون خون شهدا است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه با بیان اینکه امروزبه برکت خون شهدا، هیچ دشمنی جرات حمله و نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد، گفت: ابرقدرتی آمریکا مانند کوه یخ لحظه به لحظه ذوب می شود و قدرت شیطانی را از دست می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بعداز ظهر امروز(۱ مهر)در مراسم مهمانی لاله ها در گلزار شهدای صالح آباد، اظهار کرد: دفاع مقدس ما در عاشورای حسینی ریشه دارد و افتخار و مجد برای نظام اسلامی به ارمغان آورد.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» ابراز کرد: وقتی که غُرش موشک های جمهوری اسلامی بر پایگاه عین الاسد آمریکا فرود آمد مُهر پایان ابرقدرتی بر پیشانی آمریکا زده شده و این امر حاصل ثمره خون شهدا، صبر و تحمل خانواده های شهدا است  و این نعمت بزرگی است.

وی ابراز کرد: دفاع مقدس نشان داد که ملت ایران اسلامی این شایستگی را دارد که سرافراز قیام کند و هیچ دشمنی جرات حمله و نزدیک شدن به مرزهای  او را نداشته باشد، اکنون مسئولان نظامی ایران اسلامی ادعا دارند از مسافت سه هزار کیلومتری مدافع مرزهای کشور هستیم و خدا را برای این نعمت سپاسگزاریم.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: این‌پیوندی که ما با خدای خود داریم و در سایه بندگی خدا برای ما ایجاد شد و ارتباطی که با شهدا داریم را باید حفظ کرد، خانواده های معزز شهدا بدانند که بهترین عزیز شما انتخاب شد، شهدا زنده اند و‌ ما با این تفکر و‌ بدن‌ مادی نمی‌توانیم زنده بودن شهدا را درک کنیم، شهدا نزد خداوند روزی دارند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد:  شهدا این امتیاز را دارند در عالم برزخی سیر معنوی شان ادامه دارد و ارتقا پیدا می‌کنند، یکی از امتیازات شهدا این است که رشد می کنند و‌ پله پله بالا می روند، شهدا مورد احترام خداوند متعال هستند، شهدا ما را می بینند و شاهد بر اعمال ما هستند و از برکت  خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت شد و جبهه مقاومت در دنیا شکل گرفت.

 

وی با بیان اینکه  ابرقدرتی آمریکا مانند کوه یخ لحظه به لحظه ذوب می شود و قدرت شیطانی را از دست می دهد، افزود: اکنون قدرت های مادی جهانی برای ما تهدید نیستند، آنچه تهدید انقلاب ماست کسانی هستند که در درون نظام قرار دارند و به خون شهدا خیانت می کنند، منافقینی  که در لباس خدمت به مردم  و شهدا خیانت می کنند.

 

امام جمعه ایلام گفت: نیروهای نفوذی که  عرصه را باید بر اینها تنگ کرد، کسانی که ادعا دارند طرفدار انقلاب هستند، اما وقتی که همرزم شهدا، حانباز و ایثارگر نظامی می بایست برای مسولیت در نظام انتخاب شود، حرف هایی از برخی ها شنیده می‌شود که چرا نظامی را انتخاب می کنید، این چه منطقی است، اینها نمی فهمند که این نظامی ها همان مجاهدان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  با بیان اینکه توصیه ای می کنم به کسانی که قلم به دست دارند که خودزنی نکنید، نخبه های خود را ضعیف نکنید، ابراز کرد: خودمان قدر داشته های خودمان را بدانیم، اگر خودمان قدر داشته های خود را ندانیم دیگران برای ما تصمیم می گیرند.

 

گفتنی است، در این مراسم با حضور حجت الاسلام کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، «بسطامی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، «سردار کریمیان»، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان، «تولیده»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از خانواده های معظم شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

 

کد خبر 1097818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha