هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در دنیا بی نظیر است

حجت‌الاسلام بارانی تاریخ هشت سال دفاع مقدس و رشادت مردم ایران با دست خالی در دنیا را بی نظیر دانست وگفت: هشت سال دفاع مقدس باعث تولد استراتژی نوین دفاعی در کشور شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام« محمد بارانی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی‌شهر بابیان اینکه نقش اول جنگ هشت ساله دفاع مقدس عنصر ایمان، عشق به خدای متعال ولایت‌پذیری و امام راحل بوده است، افزود: این تاریخ در هیچ کلاسی در دنیا قابل ذکر نیست و به الگوی مبارزه باقدرت های بزرگ تبدیل‌شده است و اثبات کرد می‌شود پوزه ابر قدرت‌ها را به خاک مالید.

 

امام جمعه مهدی‌شهربا اشاره به اینکه جامعه‌ای در انتظار شهادت باشد شکست ناپذیر خواهد بود اظهار داشت: این باعث تثبیت و اقتدار جمهوری اسلامی و تولد استراتژی نوین دفاعی شد.

 

وی عضویت ایران به اجلاس همکاری‌های شانگهای را خبر مهم این هفته دانست وافزود: ۹ کشور عضو آن هستند که می‌بایست پیروزی دیپلماتیک کشور را تبریک گفت چراکه این مهم نقش مهمی در حل مشکلات تجارت جهانی به ارمغان خواهد آورد.

 

حجت‌الاسلام بارانی با بیان اینکه کاهش روند اعطای مجوز طرح‌های سرمایه‌گذاری به کمتر از سه ماه باعث از بین رفتن بسیاری از فسادها خواهد شد و زمینه سرمایه‌گذاری خارجی فراهم می‌کند اضافه کرد: تعیین تکلیف برگ سبز خودرو و انتشار صورت حساب‌های شرکت‌های دولتی از دیگر اقدامات مهم دولت در هفته اخیر بوده است.

 

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سران نشان داد که پروژه فشار حداکثری شکست‌خورده و نظام سلطه آمریکا بی اعتبارشده است،اظهارداشت: تحریم روش جدید مبارزه آمریکا با ملت‌ها است گفتگویی را نتیجه‌بخش می‌دانیم که رفع تحریم‌ها نتیجه آن باشد.

 

وی شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس را به معلمان و دانش آموزان تبریک گفت و اضافه کرد: آموزش‌وپرورش مهم‌ترین نهاد برای رسیدن به اهداف اساسی یک نظام است چراکه سنگ بنای تربیت را می‌گذارد لذا نتیجه آن باید حاج قاسم سلیمانی‌ها باشد.

کد خبر 1097980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha