مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری سریع تر انتخاب شود

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه دولت باید سریع تر مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری را انتخاب نماید، گفت: امیدواریم مدیری انقلابی، جهادی، جامع از اطراف و به دور از جناح های سیاسی انتخاب گردد تا یک نگاه واحد در استان شکل گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲ مهر) در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، تقوا را عامل قوت بخشی به عقل انسان خواند و گفت: با ترک گناهان عقل انسان قوت می یابد و گناه عقل را اسیر می کند پس نباید اسیر هواهای نفسانی شویم.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس یک پارچه عقل و تقوا بودند و هرگز اسیر هواهای نفسانی نشدند و در دوران انقلاب نیز شهدای بسیاری راه شهدای دفاع مقدس را پیمودند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز باید در حلقه های صالحین بسیج انسان مومن و خداباور تربیت شود اظهار کرد: عشق به خدا و معادباوری باید در میان جوانان جامعه رواج یابد و ظلم ستیزی و استکبار ستیزی باید نقشه راه همیشگی جوانان باشد.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اربعین حسینی در هفته آینده تصریح کرد: اربعین حسینی در دوران دفاع مقدس نیز بسیار گرامی داشته می‌شد و شعار اصلی رزمندگان عشق به اباعبدالله الحسین (ع) و شهادت بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه برای دومین سال پیاپی به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان سفر به کربلا برای عموم میسر نیست، ادامه داد: علی رغم این محدودیت ها می توان با برپایی موکب ها در شهرها و روستاها یاد اربعین حسینی را زنده نگه داشت.

 

خطیب جمعه شهرکرد برپایی اجتماعات در ایام اربعین را یک ضرورت برشمرد و اظهار کرد: باید برنامه های باشکوهی به مناسبت اربعین حسینی برگزار شده و معارف مکتب حسینی برای جامعه تبیین شود.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه دولت باید سریع تر مدیریت ارشد استان چهارمحال و بختیاری را انتخاب نماید خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیری انقلابی، جهادی، جامع از اطراف و به دور از جناح های سیاسی برای استانداری انتخاب گردد تا یک نگاه واحد در استان شکل گیرد.

 

کد خبر 1098022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha