مشکلات کشور در اثر عدم توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی است

آیت الله سعیدی گلپایگانی با بیان اینکه هر جایی که نگاه می کنیم مشکلاتی جدی وجود دارد، در آنجا به فرمان رهبری و منویات مقام معظم رهبری توجه نشده است، گفت: برای حل مشکلات باید صبر انقلابی داشته باشیم و خیلی کارها زمانبر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت الله «سید محسن سعیدی گلپایگانی»، اظهار کرد: رئیس جمهوری و دولت سزدهم کار خود را با اعتماد به مردم آغاز کرد و دولت مردمی اسم بامسمایی است.

 

وی افزود: اعضای دولت در اماکنی که مواجه با فقر و محرومت هستند، حضور پیدا می کنند و باید خدا را شاکر باشیم که  تمام هم و غم هیئت دولت و رئیس جمهوری محترم تحقق منویات رهبری عزیز است.

 

حجت الاسلام سعیدی گلپایگانی بیان کرد: هر جایی که نگاه می کنیم مشکلاتی جدی وجود دارد، در آنجا به فرمان رهبری و منویات مقام معظم رهبری توجه نشده است، اراده ای نبوده و کار انجام نداده اند، مسئولان دولت سیزدهم هدفشان این است که فرامین رهبری تحقق پیدا کند و این بسیار ارزشمند است و خداوند تبارک و تعالی را شکر گذار هستیم.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دولت سیزدهم همه کار و تلاش است، کاری که بر توکل برخدا و توجه به رهنمودهای رهبری باشد به طور قطع خداوند تبارک و تعالی هم عنایت خود را شامل ما می کند و  امروز دست این عنایات را می بینیم.

 

وی تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دیدارشان با مردم استان ایلام، امتیازات این استان را برشمردند، یکی از امتیازاتی که رهبر معظم انقلاب عنوان فرمودند این بود که ایلام، تنها استانی بود که باری بر کشور نبود، این استان را ترک نکردند و بار این استان بر دوش دولت نبود.

 

حجت الاسلام سعیدی گلپایگانی تصریح کرد: هر چند خانه در استان ایلام یک شهید ایثارگر و جانباز دارد، رهبر انقلاب فرمودند من خود شاهد ایثارگری مردم این استان بودم، استان ایلام بیشترین مرز با را با کشور عراق دارد، حفاظتاز بخشی از این مرز برعهده عسایر استان بوده که با سلحشوری مرزبانی کردند.

 

وی با بیان اینکه مردم استان ایلام با وجو اینکه فداکاری فراوان کردند اما یکی از استان های محروم کشور است، تصریح کرد: بیکاری و عدم  اشتغال جوانان جز شرمندگی برای ما نیست، مردم ایران اسلامی، با یک انتخاب زیبای مردم امروز شاهد مشاهده دستاوردهای این انتخاب هستیم.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری  گفت: البته باید صبر انقلابی داشته باشیم، خیلی کارها زمانبر است و کشور با مشکلات زیادی مواجه است، جهت گیری نظام، جهت رفع مشکلات مردم است، امروز دغدغه مردم  دغدغه مسئولان است و  امید است که به زودی این پیچ و خم ها را پشت سر بگذاریم.

 

 

 

کد خبر 1098025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha