اقدام کانون باب الحوائج شوشتر در حوزه اشتغالزایی

کریمی گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط کانون باب الحوائج تعدادی وام کم بهره برای اشتغالزایی برخی جوانان این کانون تهیه شد و در تلاش هستیم که روند اشتغالزایی با سرعت بیشتری صورت گیرد.

«علیرضا کریمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی باب الحوائج در یک سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت های حضوری خود را کمتر کرده و بیشتر تمرکز بر فعالیت های غیرحضوری و مجازی دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج شوشتر اضافه کرد: بیشتر تمرکز و اولویت این کانون توسعه فعالیت های فرهنگی است که به همین مناسب بر اساس تقویم فرهنگی کشور برنامه های متنوع و خاص را انجام می دهیم که می توانیم به برگزاری پویش های مختف در زمینه های گوناگون اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه این کانون در حوزه اشتغالزایی نیز ورود کرده است افزود: با پیگیری های صورت گرفته تعدادی وام کم بهره برای اشتغالزایی برخی جوانان این کانون تهیه شد که خوشبختانه تا حدودی این کار همراه با رضایت مندی بود، در تلاش هستیم که روند اشتغالزایی با سرعت بیشتری صورت گیرد.

 

کریمی از برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی خبر داد و گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی دوره های مختلف کمک آموزشی برگزار می‌شود و در تلاش هستیم تا حتی المقدور هزینه های جاری دانش آموزان را برای تحصیل کاهش دهیم.

 

وی از عدم توجه به مربیان قرآن ابراز گلایه کرد و یاد آور شد: متاسفانه برای معلمان نهضت سوادآموزی سرانه ای تعیین می شود اما در این خصوص برای مربیان قران هزینه تعیین نشده، هرچند که مربیان قرآن با عشق و علاقه کار خود را انجام می دهند اما این عدم توجه باعث دلسردی آنها می شود.

 

کد خبر 1098047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha