مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

برنامه های این هفته مساجد استان زنجان با محوریت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس در قالب غبارروبی مزار شهدا و برپایی یادواره های شهیدان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، برنامه های این هفته مساجد استان زنجان با محوریت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس در قالب غبارروبی مزار شهدا و برپایی یادواره های شهیدان برگزار می شود.

 

به همین منظور برنامه ی غبارروبی از گلزار شهداء با حضور حلقه نونهالان شهید محمد حسین فهمیده در مسجد النبی(ص) زنجان برگزار شود.

این برنامه مصادف با شروع هفته دفاع مقدس و به منظور تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برگزار شد.

 

جلسه روشنگری و بصیرت افزایی در خصوص مسائل روز با حضور جمعی از بچه های مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان برگزار شد.

همچنین به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و در راستای کنگره شهدا، جشنواره ورزشی جمعی از بچه های این مسجد در سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی در رشته های والیبال و داژبال برگزار شد.

در مسجد امیرالمومنین(ع) زنجان نیز نشست سبک زندگی اسلامی با سخنرانی خانم علوی با موضوع بسترسازی برای سبک زندگی اسلامی در بین جوانان و نوجوانان برگزار شد.

 

همچنین نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس توسط پدر شهید سلیمانی و با حضور جمعی از بچه های این مسجد افتتاح شد.

طرح شهید سلیمانی به منظور تماس با واجدین شرایط دریافت واکسن کرونا در درمانگاه به همت بچه های مسجد ثامن الائمه زنجان برگزار شد.

در مسجد حضرت معصومه(س) حسن ابدال زنجان نیز دوره آموزش امداد و نجات با حضور جمعی از نمازگزاران و اصحاب مسجد برگزار شد.

در مسجد موسی ابن جعفر (ع) شهرستان خدابنده نیز در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور دستگیری از دانش آموزان نیازمند بسته های لوازم التحریر به ارزش 10 میلیون تومان با مشارکت خیرین مسجد تهیه و توزیع شد.

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره شهدا آبروی محله در مسجد امام حسین(ع) خرمدره برگزار شد.

در مصلای چهارده معصوم شهرستان ایجرود نیز یادواره 264 شهید با حضور امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی از کتاب شهدای شهرستان ایجرود رونمایی شد.

 

کد خبر 1098129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha