برپایی نمایشگاه «یاوران انقلاب» در سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهي با عنوان «یاوران انقلاب» در سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان گلستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلام الواری»، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان صبح امروز (شنبه 3 مهر) در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: دفاع مقدس یک آزمون بزرگ و تجربه تمام نشدنی برای نسل های مختلف انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: تکیه بر فرهنگ ناب اسلامی با الهام از باورهای دینی در طول دفاع مقدس چهره جدیدی از غیرت ایرانی و اسلامی را به جهانیان معرفی کرده است.

 

الواری ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم از وجب به وجب خاک میهن اسلامی دفاع نموده و استقلال جغرافیایی و سیاسی کشور با هیچ چیز قابل معامله نیست‌.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان تصریح کرد: همه این افتخارات با فرهنگ شهادت طلبی، رشادت، مردانگی و شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

 

الواری با اشاره به تاثیر دفاع مقدس بر هویت ملی و اسلامی، گفت: دفاع مقدس یک حرکت یکپارچه و هماهنگ اقشار مختلف مردم برای به عقب راندن دشمن در حفظ نظام اسلامی است.

 

وی تاکید کرد:  یکی از پیام های مهم مردم به جهانیان در دوران دفاع مقدس، حفظ نظام اسلامی و اعتماد به نفس و خود باوری با منشاء داخلی است.

 

الواری تصریح کرد: این اعتماد به نفس و خود باوری پس از جنگ در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اثر گذاشته و دوست و دشمن را به تحسین واداشته است.

 

وی افزود: در دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم با استفاده از خلاقیت ها و نوآوري های درونی و با دست خالی به موفقیت های بسیار با ارزشی دست یافتند.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان اينکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در ذهن ملت ایران باقی‌ بماند، تصریح کرد: نشر ارزش های دفاع مقدس به معنای تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا بوده و امید و انگیزه نسل جوان را به فرهنگ شهادت تقویت می کند.

 

وی تاکید کرد: اوج ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

 

گفتنی است، این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس در سازمان قضایی نیروهای مسلح برپا است.

 

 

کد خبر 1098190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha