زنگ آغاز سال تحصیلی در قزوین نواخته شد

با حضور جمالی پور استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی زنگ آغاز سال تحصیلی به صورت نمادین در دبیرستان صدیقه کبری قزوین نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حسنعلی اصغری» در مراسم نمادین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی که امروز (شنبه ۳ مهر) در دبیرستان دخترانه صدیقه کبری در قزوین برگزار شد، بیان کرد: پرورش دانش آموزان در تمام ساحت های تربیتی وظیفه ما در آموزش و پرورش است و و این مهم با اجرای سند تحول بنیادین در ۶ ساحت تربیتی دنبال می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین فزود: ما خود را مکلف می دانیم در کنار پرداختن به ساحت های علم و فناوری، در ساحت های اعتقادی، سیاسی، زیباشناختی، هنری و اقتصادی هم بحث تربیت دانش آموزان را مورد توجه قرار دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: ما امروز به معلمانی نیاز داریم که به روش های جدید تعلیم و تربیت آگاه باشند و امروز نیازمند رویکردهای تازه هستیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: سال تحصیلی از امروز همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شده و از امروز ۶۰۰ مدرسه در استان به صورت حضوری آموزش خواهند داشت و مابقی مدارس هم به صورت تدریجی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و در واقع بعد از واکسیناسیون دانش آموزان بازگشایی خواهند شد.

 

کد خبر 1098246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha