۳۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در بشرویه اجرا می شود

حسنی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ برنامه عمومی و ۳۵ ویژه برنامه در بشرویه طی هفته دفاع مقدس اجرا می شود، گفت: برگزاری یادواره شهدا، برپایی میز خدمت، همایش رهروان زینبی و رزمایش کمک های مومنانه از مهم ترین برنامه های این هفته است.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با فرهنگ‌ آن نسل جوان مان را بیمه کنیم چرا که دفاع مقدس همچون قطب نما مسیر انقلاب را مشخص می کند.

 

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان بیش از 300 برنامه عمومی و 35 ویژه برنامه طی هفته دفاع مقدس در بشرویه اجرا می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای گمنام، شهدای امنیت، شهدای دانش آموز، برپایی میز خدمت بسیج، همایش رهروان زینبی، رزمایش کمک های مومنانه، شب شعر دفاع مقدس، گرامیداشت شهدا و اربعین حسینی و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران از مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در بشرویه است.

 

حسنی به برگزاری همایش «مدافعان حسینی» در بشرویه اشاره کرد و افزود: این همایش ویژه بانوان در مسجدالرسول(ص) این شهرستان در روز سه شنبه 6 مهرماه برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه بشرویه در پایان با اشاره به برگزاری نمایش میدانی «در امتداد کربلا» اظهار کرد: این نمایش طی 2 شب به روی صحنه خواهد رفت و در راستای اجرای این نمایش صحنه های عاشورای حسینی تا دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود.

کد خبر 1098266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha