توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین

حجت الاسلام مطلبی از اهدای بسته های معیشتی در بین نیازمندان به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی خبر داد.

حجت الاسلام محمد مطلبی مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان ازاهدای بسته های معیشتی در راستای رواق همدلی در بین نیازمندان به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی خبر داد.

وی اظهار کرد: تقدیر از ۵۰ خانواده شهید، ۵ جانباز و ۱۰ آزاده و ایثارگر همراه با تقدیم هدایای معنوی و مادی ارزشمند از دیگر برنامه های این کانون در هفته دفاع مقدس می باشد.

امام جماعت مسجد ابوذر  افزود: گروه جهادی ابوذر پایگاه مقاومت بسیج این مسجد نیز در ادامه فعالیت های خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا، در هفته دفاع مقدس یک بار دیگر پایگاه سلامت را در میدان های ابوذر و جلیلی برپا می کند و  کار فروش ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کننده را با تخفیف ویژه انجام می دهد. این دو مرکز از ساعت ۱۱ تا 22 فعالیت می کنند.

حجت الاسلام مطلبی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد ابوذر با مشارکت کانون فرهنگی هنری این مسجد همچنین در هفته دفاع مقدس و همزمان با ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، توزیع حداقل ۵۰۰ بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند را انجام می دهد.

وی ادامه داد: همایش سربازان وطن در روز یکشنبه، چهارم مهر ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد و با روایت گری سردار گرشاسبی از سوی پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری ابوذر برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر خاطرنشان کرد: نمایشگاهی نیز مقابل ساختمان مسجد  با موضوع جاماندگان اربعین حسینی و دفاع مقدس از روز چهارشنبه، ۳۱ شهریورماه  تا چهارشنبه هفتم مهرماه برپا می شود.

کد خبر 1098341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha