تحصیل ۳۰۷ هزار دانش‌آموز در همدان

پورداود، از تحصیل ۳۰۷ هزار دانش‌آموز در استان همدان طی امسال خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال نیز اولویت آموزش، مجازی است.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه است و حفظ سلامتی و جان دانش‌آموزان در اولویت قرار دارد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر لزوم حفظ سلامتی دانش آموزان که سرمایه‌های انسانی کشور هستند افزود: بازگشایی مدارس منوط به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بوده است.

 

پورداود با تاکید به اینکه در گام نخست که دو گروه خواهد داشت، مدارس کم جمعیت، عشایری و روستایی حداکثر با ۱۵ نفر کلاس‌ها را آغاز خواهند کرد گفت: در هفته سوم مهرماه مدارس عشایری و روستایی با جمعیت ۳۰ نفر در قالب گروه‌بندی‌ها و سه گروه به صورت حضوری خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه در گام دوم مدارسی با جمعیتی تا ۳۰۰ نفر در قالب گروه‌های کم جمعیت با دو یا سه روز در هفته و از هفته اول آبان‌ماه حضوری خواهند شد افزود: در گام سوم  و در نیمه دوم آبان‌ماه مدارسی با جمعیتی بیش از ۳۰۰ نفر در قالب گروه‌های پرجمعیت حضوری می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید به‌طور مجازی آغاز خواهد شد، گفت: مدارس برحسب تعداد دانش آموزان به سه گروه کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم شده‌اند که در مهرماه با استفاده از بستر فضای مجازی و برنامه شاد سال تحصیلی را آغاز می‌کنند و از آبان ماه به تدریج و با آموزش‌های تلفیقی و برحسب تقسیم بندی مدارس با رضایت اولیا می‌توانیم آموزش حضوری را شروع کنیم.

 

 

کد خبر 1098343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha