نیروی انتظامی با متخلفان برخورد قاطع و قانونی دارد

سردار الهی با اشاره به کشف پراید حامل شیشه در استان، گفت: نیروی انتظامی در راستای صیانت از نظم وامنیت استان با متخلفان برخورد قاطع و قانونی دارد.

سردار« یحیی الهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طی روزهای اخیر  یک دستگاه پراید و 6 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در عملیات ضربتی ماموران پلیس لرستان کشف شده است.

 
فرمانده انتظامی استان لرستان
افزود: ماموران انتظامی رومشکان و کوهدشت در عملیاتی مشترک با اشراف اطلاعاتی از حمل و جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط اعضای یک باند قاچاقچی با یک دستگاه پراید در محورهای مواصلاتی مطلع شدند.


وی افزود: ماموران پراید مذکور را شناسایی و در یک تعقیب و گریز توقیف و در بازرسی از آن 6 کیلو گرم شیشه کشف شد.


فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو که مواد را اسکورت می کرد، گفت: 4 نفر اعضای باند دستگیر و همراه پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.


سردارالهی با قدردانی از همکاری و تعامل سازنده مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت آگاهی از محل فعالیت قاچاقچیان خرد و کلان مواد مخدر هر چه سریع تر مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس گزارش دهند.

 

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی دارد.

کد خبر 1098386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha