کمک ۳۲۰ میلیون تومانی خادمیاران رضوی به نیازمندان آران و بیدگل

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل از کمک ۳۲۰ میلیون تومانی خادمیاران این شهرستان به نیازمندان در سه ماهه دوم سال جاری خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خادمیاران آران و بیدگلی با مشارکت خیّران، ۳۲۰ میلیون تومان به بیماران کرونایی، نیازمندان و اقشار آسیب دیده کمک کردند.

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: این کمک‌ها در قالب پویش‌های دهه کرامت، ۱۰ نوبت طرح چهارشنبه‌ های امام رضایی، اطعام غدیر، کمک‌های مومنانه، نذر قربانی، تقدیر از کادر درمان و پویش سلامت در سه ماهه دوم سال جاری (تیر تا پایان شهریور) برای نیازمندان جذب و هزینه شده است.

 

آذرباد تصریح کرد: بخشی از کمک‌های نقدی شامل پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان در دهه کرامت، ۴۰ میلیون تومان در قالب چهارشنبه‌‌های امام رضایی برای تامین وام نیازمندان، کمک به بیماران، ایتام و نگهداری سالمندان، یک میلیون تومان برای دیدار و تکریم ۶ خانواده معظم شهید با اهدای گل و تبرکات رضوی،۶ میلیون تومان برای تجلیل کادر درمان دو بیمارستان سید الشهدا، ثامن الحجج و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در آران و بیدگل، ۱۱۵ میلیون تومان برای اطعام غدیر نیازمندان و بیماران مبتلا به کرونا با ۱۰ هزار و ۵۰۰ پرس انواع غذای گرم و سوپ و آش و آب میوه بوده است.

 

به گفته وی، ۳۵ میلیون تومان برای اجرای عزاداری خالصانه و کرامت مومنانه با تهیه و امانت سپاری چهار عدد کپسول اکسیژن با مانومتر و مشارکت در تامین هزینه داروی بیماران مبتلا به کرونا، پنج میلیون تومان برای توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین عزاداران حسینی، سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان مشارکت در «پویش آقا حساب کردند»، ۲۲ میلیون تومان برای رفع نیاز خانواده‌های محروم از جمله بانوان و خانواده، ایتام، تکمیل جهیزیه، حمل و نقل بیمار، تهیه سیسمونی، لباس و لوازم التحریر، ۲۸ میلیون تومان برای توزیع ۷۰ بسته سبد معیشتی، ۶۴ میلیون تومان برای نذر قربانی با توزیع ۶۲۵ کیلوگرم گوشت و  دو هزار و ۲۰۰ قرص نان محلی بخش دیگری از کمک های جذب شده مالی خادمیاران رضوی است.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

هم اکنون ۶۰ خادمیار در کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل عضویت داشته و به خدمت می پردازند./

کد خبر 1098393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha