رساندن کشور به قله‌های علم خواسته رهبری از دانش‌آموزان است

حجت‌الاسلام حافظ نیا گفت: رساندن کشور به قله‌های علم و دانش خواسته مقام معظم رهبری از دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت‌الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(شنبه، ۳ مهر) در آیین آغاز بازگشایی مدارس و نواختن زنگ ایثار و مهر در محل هنرستان دخترانه فاطمیه(س) این شهرستان با تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت و افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگانی است که در دفاع از کیان اسلامی حماسه آفریدند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مقابل دشمنان ایستادند و از کشور دفاع کردند، گفت: معلمان و دانش آموزان هم با حضور در سنگرهای تعلیم و تربیت، آینده علمی کشور را می‌سازند.

 

وی با اشاره به اینکه ما باید درس بصیرت را هم به دانش‌آموزان خود یاد دهیم و آنها را با پیام‌های عاشورا آشنا کنیم، تصریح‌کرد: امیدوارم سال تحصیلی جدید سال موفقیت‌های روزافزون برای شما دانش‌آموزان باشد.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا با بیان‌اینکه رساندن کشور به قله‌های علم و دانش خواسته مقام معظم رهبری از دانش‌آموزان است، اضافه‌کرد: افقی را که مقام معظم رهبری به ما نشان داده و تبیین کرده‌اند این است که با تلاش دانش‌آموزان و دانشجویان ایران اسلامی به جایی برسد که در جهان مطرح شود.

 

امام جمعه بندر آستارا آموزش در فضای مجازی را بسیار دشوار دانست و خاطرنشان‌کرد: امیدواریم با رفع نواقص، زمینه آموزش بهینه در این فضا فراهم شود.

 

*پروتکل‌های بهداشتی در مدارس رعایت شود

«سید سعید میرقربانی» نیز در آیین،اظهارکرد: پروتکل‌های بهداشتی باید از سوی دانش‌آموزان و معلمان در مدارس رعایت شود.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با‌بیان اینکه فرآیند آموزش با طراحی الگوهای جدید با مدنظر قرار دادن روش‌های حضوری و غیرحضوری محقق شدنی است، گفت: امیدواریم با مشارکت همگانی در واکسیناسیون سراسری، شاهد بازگشایی همه مدارس به شکل حضوری در آینده نزدیک باشیم.

 

*حدود ۱۸ هزار دانش‌آموز در آستارا سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

«سید سجاد موسوی» نیز در این آیین با تبریک آغاز فصل رویش علم، اظهارکرد: امروز حدود ۱۸ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در ۱۶۰ مدرسه دولتی و غیردولتی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه پیام‌رسان شاد بروزرسانی شده است، افزود: این پیام‌رسان بروزرسانی شده و از امروز در دسترس همه دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

 

وی افزود: تولید محتوا از اولویت‌های آموزش در فضای مجازی می‌باشد.

 

موسوی از دانش‌آموزان خواست در واکسیناسیون سراسری مشارکت گسترده داشته باشند.

کد خبر 1098411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha