اربعین حسینی مکتب مقاومت و ایمان است/ برپایی موکب کانون انصارالعباس(ع)

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر برپایی موکب کانون انصار العباس(ع) در کربلای حسینی به مناسبت اربعین گفت: اربعین حسینی مکتب مقاومت و ایمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» در نشست اداری هفتگی که شنبه ۳ مهر در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: اربعین حسینی مکتب مقاومت و ایمان است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: موکب کانون فرهنگی هنری انصارالعباس(ع) در قالب قرارگاه فرهنگی با هدف خدمت رسانی به زائران در کربلای حسینی تا ۲۸ صفر برپا شود.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش اربعین حسینی در تقویت باورهای ایمانی و الهی بیان کرد: خدمات رسانی به زائران حسینی یکی از برنامه هایی است که هرسال به مناسبت اربعین حسینی با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

 

وی ادامه داد: پیاده روی اربعین حسینی یک برنامه جهانی فرهنگی در جهت احیاء ارزش های ایمانی و الهی است که با محوریت عاشورای امام حسین(ع) هرساله برگزار می گردد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: موکب انصار العباس(ع) در کریلا حسینی با توزیع ۱۰۰ بسته گوشت گرم به مناسبت محروم و خدمت رسانی را فراهم می کند.

 

 

 

 

کد خبر 1098414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha