آغاز به کار نخستین مدرسه «سما» در آران و بیدگل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل گفت: نخستین شکوفه های دانش آموزی مدرسه سما آران و بیدگل سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

مهدی مقری بیدگلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، با ورود شکوفه های دانش آموزی مدرسه ابتدایی پسرانه سما برای نخستین بار زنگ آغاز سال تحصیلی در این مدرسه به صدا درآمد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل افزود: در آیین استقبال از شکوفه های دانش آموزی سما برای نخستین بار  ۵۶ دانش آموز پایه اول سال تحصیلی را آغاز کردند.


مقری بیدگلی ادامه داد: مدرسه سما زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با مشارکت خیرین، توانسته کلاس های درس پایه اول تا ششم را به وسایل تکنولوژی آموزشی مجهز کند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل گفت : تعداد ۷  آموزگار مجرب کار تعلیم و تربیت دانش آموزان پایه اول تا ششم مدرسه سما آران و بیدگل را بر عهده دارند.

 

مقری بیدگلی ادامه داد: این مجموعه تمام همت خود را مصروف ایجاد فضای ایده‌آل برای تحصیل دانش‌آموزان خواهد کرد تا با کیفیت‌ بخشی فعالیت های آموزشی و تربیتی رسالت خود را به نحو شایسته انجام دهد./

 

 

کد خبر 1098416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha