عضویت ۷۵۰ نفر از استان کرمان در صندوق اعتباری هنر/دور جدید نام نویسی برای اهالی فرهنگ و هنر و رسانه آغاز شد

علیزاده گفت: تعداد هنرمندان بیمه شده استان از طریق صندوق اعتباری هنر از ۴۵۰ نفر در سال ۹۶ هم اکنون به ۷۵۰ نفر رسیده و دور جدید نام نویسی بیمه تکمیلی؛ عمر و حوادث اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه از دهم شهریور ماه جاری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ محمدرضا علیزاده گفت: تعداد هنرمندان بیمه شده استان از طریق صندوق اعتباری هنر از ۴۵۰ نفر در سال ۹۶ هم اکنون به ۷۵۰ نفر رسیده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از ۸۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده اند و  بیش از ۲۵۰ نفر از اصحاب فرهنگ هنر و رسانه استان از سوی صندوق اعتباری هنر تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی و تعداد ۱۶۰ نفر هم تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار گرفته‌اند.

 

وی تصریح کرد: یکی از اولویت های وزارتخانه و به تبع آن ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها، اداره حمایت از جامعه هنری و رسانه‌ای استان با محوریت صندوق بیمه تأمین اجتماعی است و تلاش همکاران ما در این دوره بر توسعه خدمات بیمه تأمین اجتماعی بنا شده است.

 

علیزاده با اعلام این مطلب که پرداخت حق بیمه سه ماهه اول سال به حساب هنرکارت اعضا واریز شده؛ گفت: برخورداری از خدمات بیمه تأمین اجتماعی موجب امنیت شغلی و آرامش خاطر اعضا می شود.

 

وی اظهار کرد: خوشبختانه اکنون با اقداماتی که در زمینه معرفی اصحاب فرهنگ و هنر به سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفته به نقطه‌ بهتری در این زمینه رسیده ایم و با آغاز دور جدید نام نویسی بیمه تکمیلی؛ عمر و حوادث اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه که از دهم شهریور ماه جاری آغاز شده، امیدواریم همه هنرمندان، نویسندگان و اهالی رسانه که تمایل دارند، بتوانند از مزایای خدمات بیمه تکمیلی بهرمند شوند.

 

 

گفتنی است؛ ثبت نام بیمه تکمیلی در یک مرحله (بدون تمدید)  به مدت 10 روز از تاریخ 1400/06/31 لغایت 1400/07/09 از طریق وب سایت صندوق؛ به ‌نشانی www.honarcredit.ir انجام خواهد شد.

کد خبر 1098423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha