دفاع مقدس مناسبتی فراموش نشدنی در تاریخ کشور است

علی مصطفوی گفت: دفاع مقدس مناسبتی فراموش ناشدنی در تاریخ کشور است چرا که آن رشادت ها با گذر زمان جاودانه تر می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «علی مصطفوی» امروز(3مهر) در آیین زنگ مهر ارومیه، گفت: در دوران دفاع مقدس با رشادت شهدا و رزمندگان دشمن دانست که این ملت برای دفاع از خاک و آرمان های خود تا اخرین نفس خواهد ایستاد.

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۵۸ درصد از واجدان شرایط واکسیناسیون در استان دُز اول و ۱۸ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

 

وی ادامه داد: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله هم در دستور کار قرار دارد و به زودی اغاز می شود

 

این مسئول خاطرنشان کرد: دریافت کنندگان واکسن باید پروتکل ها را رعایت کنند چرا که با توجه به تحقیقات علمیف امکان ابتلا به کرونا بعد از واکسیناسیون همچنان وجود دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصرریح کرد:۱۰ شهر آذربایجان غربی همچنان وضعیت قرمز کرونایی دارند و این در حالیست که اکثر شهر های کشور وضعیت زرد داشته و به سمت وضعیت آب حرکت می کنند.

 

 وی با بیان اینکه در تابستان روزانه بیش از ۲۰ نفر فوتی در استان گزارش شد، گفت: این موضوع نشان از عدم رعایت پروتکله و همچنین ساده انگاری و بی توجهی به وضعیت موجود است.

 

مصطفوی با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید و مدرسه دارای جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی های استانی است، گفت: مدرسه به عنوان مکانی برای رشد استعداد ها و در نتیجه توسعه کشور همواره مطرح است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1098443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha