شب خاطره در کانون فرهنگی هنری کوثر دامغان برگزار شد

اسماعيلي گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم شب خاطره با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس در کانون فرهنگي هنري کوثر دامغان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛«عباس اسماعیلی امیر آبادی» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحملیی،بیان کرد: مراسم شب خاطره با حضور رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس توسط کانون فرهنگی هنری کوثر دامغان برگزارشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر دامغان افزود: در این مراسم رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرات شیرینی از رشادت های جوانان و نوجوانان ایران اسلامی در دفاع از میهن اسلامی را برای مردم بیان کردند.

 

وی هدف از اجرای این طرح، آشنایی نوجوانان و جوانان با زندگی شهدا و وصایای آنها و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی به ویژه ترویج فرهنگ مطالعه زندگی نامه شهدا است.

 

اسماعيلي افزود: تجلیل از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه عکس و ... از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگی هنری کوثر دامغان است.

 

وی در خاتمه یادآور شد: امروز کمترین کاری که می توانیم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دلاوری های رزمندگان و جانبازان انجام دهیم، اجرای همین ویژه برنامه های بزرگداشت دفاع مقدس است.

کد خبر 1098458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha