۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای راهداری ابلاغ شد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: امسال ۳۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای راهداری این شهرستان ابلاغ شد.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: سال گذشته اعتبارات این حوزه ۴۰ میلیارد ریال بود که در صورت تخصیص ۵۰ درصدی اعتبارات امسال و عدم احداث پل و ابنیه فنی، ۱۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان احداث و آسفالت خواهد شد.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان، هزینه هر کیلومتر روسازی و زیرسازی راه های روستایی را، ۱۶ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: سال قبل سه کیلومتر از مسیر روستایی سنجد از توابع بخش قوشخانه این شهرستان آسفالت شد و امسال عملیات زیرسازی و آسفالت چهار کیلومتر از راه های روستایی نظرعلی و نظرمحمد با ۴۰ میلیارد ریال به اتمام رسید.

 

جوان خاطرنشان کرد: اینک عملیات زیرسازی روستای زیدر به طول سه کیلومتر که محل تردد روستاهای سرداب، سرانی، خیرآباد و کلاته زمان در حال انجام است که تا دو هفته آینده به اتمام می رسد و تا یکماه دیگر آسفالت آن انجام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: همچنین مسیر روستای میلانلو به طول سه کیلومتر زیرسازی و خاکبرداری شده و آماده آسفالت است.

 

وی عنوان کرد: اینک ۴۸۰ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان آسفالت است که شاخص آسفالت راه روستایی شهرستان، ۴۲ درصد است.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن در مناطق کوهستانی واقع است.

 

کد خبر 1098621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha