۲۵ میلیون سهم در تالار بورس خراسان جنوبی داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه طی شهریور ماه امسال ۲۵ میلیون سهم در تالار بورس استان داد و ستد شد، گفت: مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه به عدد ۹۰۱ میلیارد ریال رسیده است.

«سعید هریوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی شهریور ماه امسال 25 میلیون و 15هزار و 784 سهم به ارزش 192 میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفت و این آمار در مقایسه با ماه گذشته حدود 63 درصد افزایش یافته است.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه به عدد 901 میلیارد ریال رسیده است، افزود: ازمجموع معاملات 36 درصد آن مربوط به خرید سهام و 64 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

وی درخصوص کلاس های آموزشی عنوان کرد: طی  6ماه نخست امسال یک هزار و 476 نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت مجازی و رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است.

 

هریوندی با بیان اینکه در پنج ماه ابتدای امسال 6هزار و 209 نفر از استان در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، گفت: توصیه می شود سرمایه گذارن قبل از ورود به بازار سرمایه شناخت کافی نسبت به بورس، قوانین و مقررات آن و ابزارهای متنوع قابل معامله در آن کسب کنند.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در پایان در خصوص شاخص کل بورس اظهار داشت: طی شهریور ماه  شاخص کل129 هزار و 98 واحد کاهش داشته است.

کد خبر 1098731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha