مرز بسته است/     مردم  به مهران مراجعه نکنند

القاصی مهر با بیان اینکه مرز مهران هم اکنون بسته است و هیچ گونه ترددی از مرز مهران انجام نمی شود، گفت: ۵۲۰۰ دستگاه خودرو از مهران و استان به مقاصد خود بازگشت داده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام، در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی استان ایلام در فرمانداری مهران، اظهار کرد:  بالغ بر ۹۰ درصد زوار اربعین حسینی که به صورت زمینی به مرز مهران مراجعه می کنند از  این مرز به شهرای مبدا خود برگشت داده می شوند، لازم است که وسایط نقلیه خودرو از ورود به استان جلوگیری شود.

 

 سردار« دلاور القاصی مهر» یادآور شد: برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در برگشت از عتبات عالیات، امروز و فردا موکب هایی در سطح مرز و شهر مهران دایر شده و این  تعداد در حال افزایش یابد.

 

وی یادآور شد: لاین بندی اتوبوس ها برای تسریع در برگشت زوار به مقاصد خود در سطح مرز مهران انجام شود که از تجمع زوار در مرز در مسیر برگشت جلوگیری شود و هر لاین به نام یکی از استان ها نامگذاری شود که زوار سریعتر به مقاصد خود منتقل شوند.

 

سردار القاصی مهر تصریح کرد: کار اطلاع رسانی باید در سطح وسیعی اناجم شود که مردم به مرز مهران مراجعه نکنند و آگاه باشند که مرز مهران بسته است، تا کنون ۵۲۰۰ دستگاه خودرو از مرز مهران به استان های مبدا خود بازگشت داده شده  و بیش از ۱۵ هزار نفر  نیز از مرز عودت داده شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: ۶۰ تیم گشت پلیس در راستای سهولت در تردد اتوبوس های حامل زوار اربعین حسینی در مسیر برگشت در نظر گرفته شده است که ۴۰ تیم به صورت مستقیم اتوبوس های زوار اربعین حسینی را در مسیر برگشت به مقاصد خود همراهی خواهند کرد.

 

 

کد خبر 1098770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha