بهره ‌وری از سرمایه انسانی منجر به پیشرفت مستمر می شود

کشفی نژاد گفت: بهره ‌وری از سرمایه انسانی در سازمان ها منجر به پیشرفت واقعی و مستمر می شود و صداقت نیروهای انسانی بهزیستی فارس در کمال صداقت در ایفای وظیفه شغلی خود قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (یکشنبه 4 مهر) در نشست مدیران بهزیستی سراسر استان فارس به منظور بررسی مسائل مددجویان و تبادل اطلاعات گفت: برگزاری نشست مدیران بهزیستی در استان از ضروری ترین کارهایی است که در سازمان بهزیستی انجام می‌ شود.

مدیرکل بهزیستی فارس با تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: همکاران بهزیستی فارس در ارزیابی‌ های سازمانی از ادارات موفق استان هستند که حاصل تلاش تمامی همکاران و کارشناسان در ستاد و ادارات بهزیستی شهرستان ها است.

وی اضافه کرد: بهره ‌وری از سرمایه انسانی در سازمان ها منجر به پیشرفت واقعی و مستمر می شود و صداقت نیروهای انسانی بهزیستی فارس در کمال صداقت در ایفای وظیفه شغلی خود قابل تقدیر است.

کشفی نژاد تاکید کرد: نظام مدیریت و ارزیابی عملکرد، نقش برجسته‌ در تحقق اهداف و ماموریت های سازمان بهزیستی دارد و همکاران و مسئولان در بهزیستی باید همواره از حقوق افراد دارای معلولیت در جامعه دفاع کنند.

مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به بحث هوشمند سازی و به روز رسانی به عنوان یکی از الزامات نظام اداری گفت: راه اندازی سامانه بررسی شکایات اقدام موثری برای تسهیل کار جامعه هدف و نظارت پذیری اقدامات در بهزیستی فارس است.

کد خبر 1098787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha