برگزاری رژه نمادین کامیون داران نکایی جامانده از اربعین حسینی

پورقربان از برگزاری رژه نمادین کامیون داران نکایی جامانده از اربعین حسینی در نکا خبر داد و گفت: این رژه نمادین با حضور رانندگانی که سال های گذشته در اربعین حسینی حضور داشتند و امسال جامانده از این سفر هستند، برگزار شد.

«نقی پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: تلاش برای توسعه فرهنگ حسینی در بین آحاد جامعه از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم.

مدیر موکب انصارالحسین(ع) نکا افزود: اربعین فرصت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ حسینی است و باید از این فرصت در بخش های مختلف استفاده و بهره برداری صحیح انجام شود.

 

پورقربان از برگزاری رژه نمادین کامیون داران نکایی جامانده از اربعین حسینی در نکا خبر داد و گفت: این رژه نمادین با حضور رانندگانی که سال های گذشته در اربعین حسینی حضور داشتند و امسال جامانده از این سفر هستند برگزار شد.

وی تصریح کرد: 30 کامیون از زرندین نکا به صورت نمادین حرکت رژه خودرویی کامیون های کمک های مردمی به اربیعن حسینی را به نمایش گذاشتند تا دلدادگی خود را به امام حسین(ع) نشان دهند.

 

مدیر موکب انصارالحسین(ع) نکا یادآور شد: ترويج ارزش هاي اسلامي و اهل بیتی و احیا و تبیین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث کاهش چالش های اجتماعی می شود که باید اهتمام ویژه در این بخش اعمال شود.

کد خبر 1098813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha