توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی در طرح «نذر قربانی» کهگیلویه و بویراحمد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم طرح نذر قربانی ماه صفر در شهرستان های بویراحمد و چرام خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد مانند همیشه محرومان و مستضعفان را مورد تکریم قرار داد و این بار تعداد هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی (گوشت گرم) میان جامعه هدف تقسیم کرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، ستاد کانون های مساجد استان با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا و همچنین با مشارکت کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان های بویراحمد و چرام اقدام به توزیع هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم در بین نیازمندان مناطق مختلف در این دو شهرستان کرده است.

«علیرضا دولت آبادی» در ادامه با بیان اینکه در ماه صفر  این برنامه هفتمین مرحله از طرح نذر قربانی است، افزود: کار شناسایی نیازمندان و توزیع بسته ها را ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان به عهد دارند.

وی افزود: در ادامه برنامه های ایام اربعین و ماه صفر، طرح سه شنبه های تکریم، تجلیل از مادران شهداء و ۲۰ کانون فرهنگی هنری روستایی و همچنین اجرای تئاتر، تعزیه، پخش فیلم و مستند را در مناطق محروم استان برای دهه آخر ماه صفر برگزار خواهیم کرد.

دولت آبادی گفت: طرح ملی «سوگواره ایل» به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 1098866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha