خوباوری و خودکفایی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است/ ضرورت حفظ و انتقال پیام انقلاب به آیندگان

فرماندار شهرستان پیشوا ضمن تاکید بر ضرورت حفظ و انتقال پیام انقلاب به آیندگان گفت: خوباوری و خودکفایی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی، خانواده‌های شهدا و رزمندگان شاغل در فرمانداری پیشوا با حضور  فرماندار، سرگرد ترکاشوند جانشین فرمانده سپاه و معاونین و کارکنان فرمانداری تجلیل شدند.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در حاشیه تجلیل از خانواده‌های شهدا و رزمندگان شاغل در فرمانداری گفت: هفته دفاع مقدس عرصه‌های جدیدی را پیش روی کشور گشود و موجب خودباوری و خودکفایی ملت ایران شد.در دوران جنگ تحمیلی ده‌ها کشور در حمایت از دشمن مقابل ایران صف آرایی کردند ولی مردم غیور کشورمان با ایمان و اراده الهی توانستند پیروز این میدان باشند.

وی افزود: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم و باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه، دِین خود را به آنان ادا و پیام‌ انقلاب را حفظ و به آیندگان منتقل کنیم.

عباسی با تاکید بر نقش مهم خانواده های شهدا در دفاع مقدس اظهار داشت: در مقابل خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران سر تعظیم فرود آورده و امیدوارم دعای خیرشان همواره بدرقه راه کشور و ولی نعمتان انقلاب باشد.

فرماندار پیشوا بیان کرد: مهربانی و خیرخواهی برای دیگران از ویژگی‌های انسان مومن است که لازم است همه ما با بهره‌گیری از معنویت و اتکا به این خصیصه،  در خدمت و یاری به همنوعان از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

کد خبر 1098894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha