استقرار ۳ دستگاه آمبولانس در مسیر مرز بین المللی شلمچه

ادریس پور از استقرار سه دستگاه آمبولانس در مسیر مرز بین المللی شلمچه برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: در مجموع از ورودی محدوده شهرستان شادگان، خرمشهر و آبادان ۹ دستگاه آمبولانس در حالت آماده باش قرار گرفتند.

«سید منصور ادریس پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با توجه به حضور زائران اربعین حسینی از اقصی نقاط کشور در مرز بین المللی شلمچه از ابتدای میدان مقاومت تا پایانه مرزی در مجموع ۳  آمبولانس استقرار داده شده است.

 

مسئول هدایت عملیات بحران Eoc دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: همچنین آمبولانس های اعزامی از شهرستان های یاسوج ،اصفهان، بوشهر و شیراز از روز (پنج شنبه ۱ مهر) در مرز شلمچه در محل های ایست و بازرسی مستقر شدند.

 

وی به نحوه چیدمان آمبولانس ها در مسیر مرز شلمچه تا پایانه مرزی اشاره کرد و ادامه داد: یک آمبولانس در مقاومت، یک آمبولانس در انتهای مسیر و سایر آمبولانس ها در طول مسیر جاماندگان اربعین حسینی را تحت پوشش قرار می دهند.

 

ادریس پور تصریح کرد: در مجموع از ورودی محدوده شهرستان شادگان، خرمشهر و آبادان ۹ دستگاه آمبولانس در حالت آماده باش قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به بسته بودن مرز شلمچه بیان کرد: مردم و عزاداران گرانقدر برای حفظ سلامتی خود و کاهش انتقال زنجیره کرونا از رفتن به مرز شلمچه و تجمیع در پشت درب های بسته جدا خوداری کنند.

 

کد خبر 1098968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha