جاماندگان اربعین خود را به حرم آستان مقدس امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد رساندند

همزمان با اربعین حسینی، دوستداران و عاشقان اباعبدالله الحسین که خود را جامانده از پیاده روی اربعین دیدند، به نیت پیاده روی مسیر نجف تا کربلا مسیر میدان شهید تا حرم آستان مقدس امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد را پیاده طی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با نیت پیاده روی نجف تا کربلا با اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا امروز دوشنبه بیستم صفر مصادف با پنجم مهرماه در هشت شهرستان خراسان شمالی برگزار شد.

 

 

 

بر اساس این خبر، این مراسم در بجنورد مرکز استان ساعت ۹ صبح از میدان شهید آغاز شد و مسیر حرکت عزاداران بجنوردی به سمت امامزاده سید عباس (ع) بجنورد بود که سوگواران پیش از نماز ظهر در امامزاده سید عباس (ع)، ضمن عزاداری و سوگواری، زیارت اربعین را قرائت کردند.

 

 

 
همچنین پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان شیروان هم از آستان مقدس امامزاده نقی الهادی (ع) تا آستان مقدس امامزاده حمزه رضا (ع)، در اسفراین از میدان امام خمینی (ره) تا گلزار شهدای گمنام و در مانه و سملقان از مسجد جامع آشخانه تا آستان مقدس امامزاده دلاور و با حضور مشتاقانه عزاداران حسینی صبح امروز برگزار شد.

 

 

 
این مراسم در شهرستان جاجرم از میدان امام خمینی (ره) تا گلزار شهدا، در راز و جرگلان از مسجد امام رضا (ع) تا میدان معلم و در شهرستان فاروج از مسجد جامع تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

 

 

این برنامه در شهرستان گرمه هم ساعت 15 و از مسجد جامع تا گلزار شهدا اجرایی می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1099196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha