دستگاه‌های فرهنگی دسیسه های دشمنان نسبت به انقلاب را روشنگری کنند

حجت‌الاسلام نبی زاده با اشاره به دسیسه های دشمنان غربی نسبت به انقلاب و نظام اسلامی گفت: ما به عنوان یک دستگاه فرهنگی باید این روشنگری را در جامعه ایجاد کنیم که جدی نگرفتن دسیسه های دشمن چه اتفاقات و پیامدهایی را برای ما رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده» در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) که در این اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: اربعین، نماد رجعت به امام حسین (ع) و سعادتمندی جامعه در رجوع به آن حضرت است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به دسیسه های دشمنان غربی نسبت به انقلاب و نظام اسلامی افزود: نسخه‌ای که امروز برای انقلاب اسلامی توسط غرب نوشته شده، یک نسخه کاملا تکراری است و ما به عنوان یک دستگاه فرهنگی باید این روشنگری را در جامعه ایجاد کنیم که جدی نگرفتن دسیسه های دشمن چه اتفاقات و پیامدهایی را برای ما رقم خواهد زد.

 

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت کار فرهنگی در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: عملکرد فعالیت‌های فرهنگی در کشور ما هنوز به درجه مطلوب انتظار نرسیده و اگر قرار است کار فرهنگی در کشور اتفاق بیفتد باید روی دوش مردم جلو برود.

 

حجت‌الاسلام نبی زاده تصریح کرد: ما در سازمان تبلیغات اسلامی باید کاری کنیم که عَلم کار فرهنگی را مردم بلند کنند و هنر ما این است که مردم را به این سمت حرکت دهیم.

 

روضه خوانی و نوحه سرایی مداح اهل بیت (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

کد خبر 1099197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha