اربعین، نقطه امید پابرهنگان و مستضعفان جهان است

حجت الاسلام بابائیان با بیان اینکه حضور در پیاده روی اربعین لبیک عاشقانه به فراخوان هل من ناصر ینصرونی امام حسین(ع) است، گفت: اربعین نقطه امید پابرهنگان و مستضعفان است که به انتظار روز نجات و رهایی از امواج فتنه صاحبان زر، زور و تزویر نشسته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«عباس بابائیان» امروز(۵مهر) در پیاده روی جاماندگان اربعین در شهر امیرکلا شهرستان بابل ضمن تسلیت به مناسبت رحلت عالم ربانی «حسن حسن زاده آملی» به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و عموم ارادتمندان به ایشان، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت حضور زائران و دلدادگان حسینی در سفر زیارتی اربعین، سوگواران حسینی امسال به یاد پیاده روی اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر امیرکلا با زائران اربعین در کربلا هم قدم و هم نوا شدند.

امام جمعه امیرکلا به تقارن هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس از ایام‌الله، و از روزهای تاریخ ساز، یک ثروت عظیم معنوی، منبع فیض و سرچشمه قوت فرهنگی،یک گنج ذی قیمت و یک معدن طلای پر ارزش برای ملت ما است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اربعین نماد هم نوایی و هم‌نفسی، مهرورزی و احترام توده مردمی مومن و عاشق، که فراتر از نژاد، قومیت و حتی مذهب و دین به امام حسین(علیه السلام) اقتدا نموده اند، است، افزود:  اربعین نقطه امید پابرهنگان و مستضعفان است که به انتظار روز نجات و رهایی از امواج فتنه صاحبان زر، زور و تزویر نشسته اند.

حجت الاسلام بابائیان خاطرنشان شد: در عصری که دنیا با سقوط تمدنها و ابرقدرتها رو برو است بر همه ما لازم است که تمدن صلح‌آمیز و نوین اربعین را با پرچم اباعبدالله الحسین(ع) به همه مردم دنیا معرفی نمائیم.

 

وی بیان کرد: حضور در راهپیمایی اربعین و زنده نگه داشتن اهداف قیام حضرت سیدالشهدا(ع) حقیقتا افشای باطل، احیای مکتب شهادت، پیوند حماسه و عرفان، استکبارستیزی در کل عالم، تجدید میثاق با شهیدان، عظمت و اقتدار شیعه، لبیک عاشقانه به فراخوان هل من ناصر ینصرونی امام حسین(ع) است.

کد خبر 1099236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha