توزیع ۱۳۷ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توسط سپاه «ثارالله (ع)» شیراز

مرتضوی نسب گفت: سپاه «ثارالله (ع)» شیراز از ابتدای کمک مومنانه تاکنون ۱۳۷ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرده که این کار نیز فرهنگ ایثارگری است که توسط جهادگران، بسیجیان، خیرین و ادارات ترویج شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم مرتضوی نسب» در مراسم تجلیل از مدافعان در پلاک هشت در بخش ارژن به همت حوزه مقاومت بسیج «حضرت ام البنین (س)» ناحیه مقاومت بسیج سپاه «ثارالله (ع)» شیراز گفت: جوانان ما در خط مقدم جبهه ها در دوران دفاع مقدس هدف شلیک بمباران ها قرار داشتند و هرگز ترسی به خود راه ندادند.

جانشین فرماندهی سپاه «ثارالله (ع)» شیراز افزود: جوانان شجاع ما تا لحظه آخر در میدان جنگ به ایثار و جهاد پرداختند و هنوز شاهد تداوم این رشادت ها از جنس بسیج در بیمارستان ها در کنار کادر درمان و جامعه پزشکی هستیم.

وی اضافه کرد: باید بگوییم که فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب را حفظ کرده است و مقام معظم رهبری با تدبیری همانند مساوات و همدلی و توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند برای خانواده های آسیب دیده از کرونا چاره موثری اندیشیدند.

مرتضوی نسب اعلام کرد: سپاه «ثارالله (ع)» شیراز در قالب کمک مومنانه از اول محرم تا اربعین حسینی حدود 6 هزار و 500 بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند توزیع کرد و از ابتدای کمک مومنانه تاکنون 137 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرده که این کار نیز فرهنگ ایثارگری است که توسط جهادگران، بسیجیان، خیرین و ادارات ترویج شده است.

کد خبر 1099283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha